Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

CALL CENTER SOFTWARE BUILT INTO SUPPORT

มอบการบริการทางโทรศัพท์ที่มีประสิทธิภาพมากยิ่งขึ้น

Team

฿990

ต่อเอเจนต์/ต่อเดือน

• Automatic ticket creation
• Call recording & voicemail transcription
• Multiple phone numbers
• Warm transfer
• Text messaging
• Call us from Web Widget

Professional

฿2,350

ต่อเอเจนต์/ต่อเดือน

แพ็กเกจ Team และเพิ่ม…
• Business hours
• IVR phone trees
• Call monitoring & barging
• Call blocking
• Conference calling
• Call recording permissions
• Call quality notifications
• Agent recording controls
• Request callback controls
• Reports & real-time dashboards

Enterprise

฿4,350

ต่อเอเจนต์/ต่อเดือน

แพ็กเกจ Professional และเพิ่ม…
• Monthly diagnostics
• Talk Usage 99.95% SLA
• Failover on demand
• Call offering time limit
• Extended queue wait time

Required for accounts with 100+ agents on Talk

Partner Edition*

฿390

ต่อเอเจนต์/ต่อเดือน

Access to telephony integrations & CTI toolkit for:
• Embedded softphone
• Caller ID & history
• Tickets with call data and agent assignment
เรียนรู้เพิ่มเติมเกี่ยวกับ Partner Edition

หมายเหตุ:
• สัญญารายปี
• ราคาอาจมีการเปลี่ยนแปลงตามอัตราแลกเปลี่ยน
• Talk จำเป็นต้องใช้บัญชี Support และการใช้งานฟีเจอร์จะขึ้นอยู่กับประเภทของแพลน Support
• ราคาของ Talk Partner Edition ยังไม่รวมค่าใช้จ่ายของ telephony partner solution*
• ยังไม่รวมค่าใช้จ่ายในการใช้งาน (หมายเลขโทรศัพท์ นาที ข้อความตัวอักษร การบันทึกข้อความและการถอดความ) ดูรายละเอียดเพิ่มเติม