Zendesk Suite

ทุกสิ่งที่คุณต้องการเพื่อการบริการลูกค้าที่ดีที่สุด

มอบประสบการณ์การสนทนากับลูกค้าในทุกช่องทางด้วยโซลูชันของ Zendesk ซึ่งมีความยืดหยุ่น ใช้งานง่ายและมีประสิทธิภาพ

แพ็กเกจและราคา Zendesk Support

Zendesk สำหรับการขาย

Suite Team

บริการและซัพพอร์ตลูกค้าจากทุกช่องทางในที่เดียว
฿ 2,350 (ต่อเอเจนต์ / เดือน)
  • Industry-leading ticketing system
  • Messaging across web, mobile and social
  • Email, voice, SMS, and live chat support
  • Help center - SINGLE
  • Standard bots
  • Easy-to-set up automations & workflows
  • AI-powered automated answers - สูงสุดถึง 50
  • Unified agent workspace
  • Routing based on agent status and capacity
  • Reporting and analytics - PREBUILT
  • Data and file storage - STANDARD
  • 1,000+ apps and integrations - PREBUILT
  • Robust APIs - STANDARD RATE LIMIT
  • Online, email, and phone support from the Zendesk team
  • Onboarding and adoption guidance

Suite Growth

เพิ่มบริการ self-service และระบบอัตโนมัติอื่น ๆ
฿ 3,900 (ต่อเอเจนต์ / เดือน)
  • ทุกอย่างในแพ็กเกจ Suite Team และเพิ่ม...
  • Help center - MULTIPLE
  • Easy-to-set up automations & workflows with additional options
  • AI-powered automated answers - สูงสุดถึง 100
  • Data and file storage - INTERMEDIATE
  • 1,000+ apps and integrations - PREBUILT & CUSTOM
  • Robust APIs - ADVANCED RATE LIMIT
  • Online support from the Zendesk team
  • Self-service customer portal
  • AI-powered knowledge management
  • Customizable ticket layouts
  • Light access licenses - สูงสุดถึง 50
  • Service Level Agreement (SLA) management
  • Multilingual support and content

Suite Professional

ทำงานร่วมกันและวิเคราะห์ผลลัพธ์ได้ดียิ่งขึ้น
฿ 4,790 (ต่อเอเจนต์ / เดือน)​
  • ทุกอย่างในแพ็กเกจ Suite Growth และเพิ่ม...
  • Access to Sunshine Conversations
  • Live agent activity dashboard - VIEWABLE
  • AI-powered automated answers - สูงสุดถึง 500
  • Light access licenses - สูงสุดถึง 100
  • Conversation routing based on agent skill
  • Integrated community forums
  • Private conversation threads
  • Customizable and shareable dashboards
  • Advanced voice capabilities
  • HIPAA compliance
  • Events Connector for Amazon Web Services
  • Eligible for Advanced AI add-on
Most popular

Suite Enterprise

ส่งมอบประสบการณ์ของลูกค้าในธุรกิจขนาดใหญ่
฿ ติดต่อฝ่ายขาย (ต่อเอเจนต์ / เดือน)​
  • ทุกอย่างในแพ็กเกจ Suite Professional และเพิ่ม...
  • Custom team roles and permissions
  • Advanced knowledge management
  • Customizable agent workspaces
  • Customizable branding for web conversations
  • Light access licenses - สูงสุดถึง 1000
  • Live data and external dashboard sharing
  • Live agent activity dashboard
  • Sandbox environment for change management
  • Robust APIs - ENTERPRISE RATE LIMIT

(ต่อเอเจนต์ / เดือน)

Suite Team

บริการและซัพพอร์ตลูกค้าจากทุกช่องทางในที่เดียว

฿2,350

Suite Growth

เพิ่มบริการ self-service และระบบอัตโนมัติอื่น ๆ

฿3,900

Suite Professional

ทำงานร่วมกันและวิเคราะห์ผลลัพธ์ได้ดียิ่งขึ้น

฿4,790

Suite Enterprise

ส่งมอบประสบการณ์ของลูกค้าในธุรกิจขนาดใหญ่

ติดต่อฝ่ายขาย

Industry-leading ticketing system

Messaging across web, mobile and social

Email, voice, SMS, and live chat support

Help center

SINGLE

MULTIPLE

MULTIPLE

MULTIPLE

Standard bots

Easy-to-set up automations & workflows

AI-powered automated answers

สูงสุดถึง 50

สูงสุดถึง 100

สูงสุดถึง 500

สูงสุดถึง 1000

Unified agent workspace

Routing based on agent status and capacity

Reporting and analytics

Data and file storage

STANDARD

INTERMEDIATE

INTERMEDIATE

INTERMEDIATE

1,000+ apps and integrations

PREBUILT

PREBUILT & CUSTOM

PREBUILT & CUSTOM

PREBUILT & CUSTOM

Robust APIs

STANDARD RATE LIMIT

ADVANCED RATE LIMIT

ADVANCED RATE LIMIT

ENTERPRISE RATE LIMIT

Online, email, and phone support from the Zendesk team

Onboarding and adoption guidance

Self-service customer portal

AI-powered knowledge management

Customizable ticket layouts

Light access licenses

สูงสุดถึง 50

สูงสุดถึง 100

สูงสุดถึง 1000

Service Level Agreement (SLA) management

Multilingual support and content

Access to Sunshine Conversations

Live agent activity dashboard - VIEWABLE

Integrated community forums

Private conversation threads

Customizable and shareable dashboards

Advanced voice capabilities

Data Location Options

HIPAA compliance

Events Connector for Amazon Web Services

Eligible for Advanced AI add-on

Custom team roles and permissions

Advanced knowledge management

Customizable agent workspaces

Customizable branding for web conversations

Light access licenses - UP TO 1000

Live data and external dashboard sharing

Live agent activity dashboard - Customizable, agent capacity, plus live agent status drill-in

Sandbox environment for change management

Robust APIs - ENTERPRISE RATE LIMIT

หมายเหตุ:
• สัญญารายปี
• ราคาอาจมีการเปลี่ยนแปลงตามอัตราแลกเปลี่ยน

#1 Digital Customer Service Use Case By Gartner

Suite Enterprise Plus

Zendesk Suite Enterprise Plus แพ็กเกจขั้นสูงสุดของ Zendesk ที่มาพร้อมคุณสมบัติการรักษาความปลอดภัยขั้นสูง รวมถึงการสนับสนุนเพิ่มเติมให้มั่นใจ ตอบโจทย์ความต้องการขององค์กร

กว่า 170,000 องค์กรใน 160 กว่าประเทศทั่วโลกวางใจใช้งาน

Enterprise Plus

สำหรับองค์กรที่ต้องการความปลอดภัยและการควบคุมขั้นสูง รวมถึงการสนับสนุนเพิ่มเติม
ติดต่อฝ่ายขาย
  • ทุกอย่างใน Suite Enterprise รวมถึง:
  • เพิ่มการสนับสนุนและทดสอบก่อนใช้งานจริงด้วย Sandbox
  • ปรับขยายตามความต้องการของธุรกิจด้วยระดับ API สูงสุด
  • ปกป้องการดำเนินการด้วยระบบกู้คืนที่มีประสิทธิภาพมากขึ้น

Your Business Transformation Partner

ประสบการณ์และลูกค้าของเรา