Our people are your people

Demeter ICT นำเสนอคอร์สอบรมการใช้งาน Zendesk ที่ผสมผสานระหว่างความเชี่ยวชาญด้านการบริการลูกค้าและความรู้เชิงลึกเกี่ยวกับ Zendesk เพื่อช่วยให้คุณได้รับประสบการณ์ในการให้บริการลูกค้าที่แตกต่างและได้รับประโยชน์สูงสุดจากการใช้งาน Zendesk

Zendesk Training

Time to shine

ไม่ว่าคุณจะทำหน้าที่อะไรเราเสนอหลักสูตรฝึกอบรมเพื่อช่วยพัฒนาทักษะและเพิ่มความเข้าใจในการใช้งาน Zendesk ได้อย่างมีประสิทธิภาพมากยิ่งขึ้น นอกจากนี้ยังสามารถเลือกและจัดคอร์สเรียนตามโซลูชันที่สนใจได้เอง

Agents

  • Define user roles
  • Review a ticket and its properties
  • Ticket lifecycle
  • Configure a personal views and macros to save agents time
  • Building and managing ticket workflows
  • How to capture the right information from customers

Admins

  • Define user roles
  • Review a ticket and its properties
  • Ticket lifecycle
  • Create additional support email addresses and existing email address
  • Add End-user, Agents, Admins, Groups and Organizations
  • Create Ticket Fields, User Fields and Organization Fields
  • Create Ticket Form (Additional)
  • Configure views and macros for all agents
  • Add Channels for create tickets
  • Building and managing ticket workflows
  • How to capture the right information from customers
  • How to set up business rules (Customize Triggers)
    Use organizations to provide targeted customer service
  • Use event-based triggers to save your agents time
  • Use time-based automations to reduce agent workload
  • Monitor Service Level Agreements
  • Explore insights
  • How to pulling information from Zendesk Tickets, Users and Organizations
  • How to set up teams and end-users to match a business organization and priorities
  • How to add people manually and in bulk
  • How to modify roles and permissions
  • How to restrict access to ticketing

สามารถเลือกรูปแบบการอบรมได้ตามความเหมาะสม

On-site Training

In House Training

TRAINING + WORKSHOP

Zendesk Training for better Customer Experience

เจาะลึกการใช้งานเกี่ยวกับ Zendesk Support อย่างละเอียด พร้อม Workshop โดยผู้เชี่ยวชาญจาก Demeter ICT เพื่อให้คุณได้รับประโยชน์สูงสุดจากการใช้งาน Zendesk อย่างมีประสิทธิภาพ และที่สำคัญ คือ ประสบการณ์ด้านการให้บริการลูกค้า (Customer Experience) ที่แตกต่างไปจากเดิม

7,490 บาท / ที่นั่ง

วันที่ 29 สิงหาคม 2561

สอบถามข้อมูลเพิ่มเติม

Demeter ICT - No.1 Zendesk Authorized Solution Provider in Thailand and APAC